כמעט עשור בקרנות השוטרים הסתיימו. אז סיכום קצר, כי בכל זאת צריך… לפחות בשבילי.

הגעתי לחברת קרנות השוטרים בשלהי 2011 כאחראי על אתר האינטרנט של החברה, כאשר באותם ימים שירותי החברה ניתנו בעיקר דרך הטלפון… תהליך הקליטה שלי בחברה היה במקביל לכניסת ספק משמעותי, המתמחה בכרטוס מכני ובניהול תוכן, דבר אשר למעשה הצעיד את החברה לעידן שירותי האון ליין, ובסופו של תהליך לכרטוס דיגיטלי ללא נייר. היום ממש קשה לדמיין את התהליך המסורבל שהיה קודם לכן, ידני כמעט לחלוטין ושליחת הכרטיסים ב…דואר ישראל.

הקמנו אתר אינטרנט מודרני המכיל בין היתר את כל תכני החברה וכמובן את מערכת הכרטוס. הרמנו מאפס את המערכת אשר לראשונה, ניתן היה להקים ולבנות בתוכה, לצורך בחירת מקומות – בכל אולמות המופעים, היכלי תרבות שלמים.

במקביל, השתמשתי בכישורי העיצוב, הקרייטיב והגרפיקה שלי ובמהרה מצאתי את עצמי מעצב ומפיק לא רק באנרים לאתר, אלא גם קאברים ועיצובים שונים למגזינים שהוצאנו אחת לתקופה (בדפוס ובדיגיטל), פלקטים פרסומיים להפקות הייחודיות של קרנות ועוד ועוד.

בסוף 2016 נקראתי לדגל בתחום הסושיאל והניו מדיה, כאשר האחריות על התחום בחברה עד לתקופה זו לא קיימת. נכנסתי ובניתי את התפקיד כאשר יוזר בפייסבוק בשם "יוני-קרנות השוטרים" משמש אותי להעברת המסרים בין חברת קרנות השוטרים לאלפים רבים של שוטרים בקבוצות השונות של המשטרה – וגם ולעיתים קרובות – עד רמת המענה הפרטני לשאלות, הפניה למידע חשוב, עזרה אישית בשעות לא שעות דרך אפליקציית המסנג'ר.

אז מה בעצם עשינו ב"ניו מדיה" הזו שפרץ לחיינו? לא מעט כשחושבים על זה: פתחנו לחברה חשבון אינסטגרם, ערוץ טלגרם עם אלפי עוקבים ופלטפורמות שיווק ופרסום נוספות. עשינו פרסונליזציה לדיוורים והודעות החברה, תכננו אסטרטגיה שיווקית און ליין וניסחנו במהירות תגובות ענייניות לסוגיות שונות בכל זמן ואף נתנו מענה מהיר לכל סוגיה, כולל בתקופת השקת כרטיס האשראי של המועדון, ירידים ואירועים קטנים כגדולים. פתאום רימרקטינג, ריטרגטינג, קודי אנליטיקס ומדידת ביצועים לא נשמעו כמו משהו מסובך, כאשר חברים מהתעשייה מייעצים ומשפרים את התהליכים בתובנות שלהם בכל תהליך.

באמצעות הכלים הללו, למדנו להכיר מקרוב את צרכי אוכלוסיית העמיתים שלנו: השוטרים, הסוהרים וגמלאי הארגונים ללא פילטרים, עם כל המשתמע… וכך לשפר את השירות ולהגיע אליהם היכן שהם נמצאים. למדנו להקשיב ולתת מענה לאלפי פניות בקבוצות שונות ומשונות – רשמיות של המשטרה ורשמיות פחות, שנפתחו ע"י גורמים שונים. לכולם היינו אוזן קשבת, גם כשנראה שההתרסה והמשברים יוצאים מפרופורציה. בשורה התחתונה, אצלנו תמיד כולם עמיתים ולפוסט הבא הם כבר יעשו לייק 😊.

בעשור האחרון עברנו יחד, עובדי קרנות ואני – מלחמות (כולל כמה וכמה מילואים וצווי 8), מבצעים, משברים, השקות מרגשות וגם מגיפת קורונה קטנה יחד. אך תמיד ידענו להתאים את השירותים המוצעים לעמית – לתקופה הרלוונטית – במבצעים והטבות.

אני נפרד היום מחברות ומחברים, כולם ללא יוצא מן הכלל אנשים טובים ומקסימים – עובדי חברת קרנות השוטרים שהייתה לי בית לקידום ופיתוח מקצועי וכן. גם הנאה. אני מביע את הערכתי ותודתי לכל אחת ואחד מכם, על כל השנים יחד.

וכמובן, אחרונים חביבים, לעמיתי החברה: כלל השוטרים, לוחמי מג"ב, סוהרים והגמלאים, על עבודתכם להגנה על בטחון הפנים של המדינה ואזרחיה – מגיע לכולכם את כל הטוב שבעולם.

ומה עכשיו? ממשיכים לאתגר הבא! ויטנדוס, הנה אני בא.

דילוג לתוכן