ב- 5 בספטמבר התקיים כנס בנושא וורדפרס בירושלים. היה מאוד מעניין. כמה נקודות ורשמים מהכנס בפוסט שלפניכם.

ראשית כל, אציין שבשביל מערכת קוד פתוח, אנשים בעלי רצון טוב (בלבד) ומעט מאוד כסף הורם אירוע מרשים (יחסית… לא מרשים כמו אירועים של גוגל או חברות אחרות בעלי ממון, אבל הי– אנחנו מדברים פה על קוד פתוח! לא לשכוח. ) אז, כל הכבוד למרים שוואב המארגנת!

עכשיו- רשמים שלי מהכנס.

ארז וולף דיבר על יצירת דפי נחיתה בוורדפרס, מה שנתן לי אישית רעיונות נוספים בכל מה שקשור לעיצוב ועימוד דף מובנה שניתן לשנות ולשחק בהגדרות המראה שלו ברמת הקוד.

ברק דנין דיבר על בלוגים "יפים ומעוררי תיאבון" תרתי משמע: הדוגמאות שלו היו מעולם הבלוגים של מתכוני האוכל. על הדרך הסביר ברק איך ניתן בעזרת כלים פשוטים למשוך את הגולשים לדברים המעניינים באמת באתר, כך שמי שהגיע אלינו כבר- שיישאר…

אייל סלע (גולש נלהב בבלוג שלי..) הסביר מדוע חשוב להשתמש בתקני ה- W3C ואיך ניתן להנגיש אתרים מבוססי וורדפרס באמצעות כלים יישימים לכל בעלי המוגבלויות. (ראיה ומוטוריקה)

ולבסוף, אורן יומטוב סקר את כל הפיצ'רים שהתוספו לגרסה 3 של וורדפרס. כל הכבוד! (בן כמה אתה ילד??)

ככלל, וורדפרס כמערכת שלמה (וכבר לא רק לבלוגים!) עשתה קפיצת מדרגה בגרסתה השלישית: התקנה סופר פשוטה,  עם יכולות סופר גבוהות.  וורדפרס בוגרת מספיק להיות כבר מערכת לניהול תוכן שלמה בלי להתבייש, עם עריכה ויזואלית מתקדמת לכל דף, תפריטים נגללים ועוד . וחוץ מזה- הכל זמין לחלוטין ובעברית, וכמעט מייד אחרי השחרור הרשמי הבינלאומי. כבוד.

דילוג לתוכן